Wednesday 16 January 2013

Siput Bakar..

Assalamualaikum...
Siput bakar?? hampa prnh dengaq or makan siput bakaq? ada yang pernah , ada yang x kn? aku first time dengaq ok.selalu aku dengaq n makan kerang bakar, burger bakar, udang bakar, sotong bakar dan lain2.

Mana aku dengar or tau pasal siput bakar ni?? dalam facebook.ngeh2, maksu kepada suami yang tag gambar.dia pun tau daripada surat khabar.wah, macam famous je.siap masuk surat khabar lagi. Kena cuba ni.

Sabtu lepas dapat mesej dari maksu.

Maksu : Salam, ada kat mana? nanti malam maksu nk datang tumpang solat maghrib, lpstu nk pegi yob siput bakar.
Aku : wsalam.kami kat queensbay.ok, boleh je.nnt nak join gak.hehe.

Lebih kurang cenggitu la mesejnya.haha.

Ok, masa dalam perjalanan nak ke Yob siput bakar tu, dalam mind aku dah terbayang-bayang siput yang ada. Antaranya of cause la siput sedut.

Yang ni pun aku terbayang gak.huish, biar betik.boleh makan ke? haha. Ini kan spesies siput gak.

Ok, sampai je kat kedai Yob Siput Bakar tu, kami pilih kepah sepinggan RM5, kerang bulu yang besar tu RM5, kupang atau siput sudu  RM10, sbb dia besar2. Dipendekkan cerita, tadaaa..ni la kedai yob tu.

 Yop Siput Bakar (ambik dalam fanpage facebook dia)

Ni alamat nya :
Jalan Akuarium, 11400 Gelugor, Pulau Pinang.berhampiran dengan RECSAM.

Cubalah.sedapppp..cewah, promote! dpt komisen ke? haha..xdklah. kalau sedap bagitau kawan2 kn.

Ini antara yang ada  :
 Ni kupang atau siput sudu. sedap....

Ni siput duri. xtry pun aritu.mcm susah je nk makan.ada duri2 tu.risau tercucuk jari..

Banyak lagi siput ada di situ, tp kena p awal ye.buka pukul 5 petang hokay sampai pukul 11 malam, AHAD tutup.

Okay la..stop sini dl.ngeh2, gigih aku menaip, sambil buat keja lain. mutlitasking habaq hang..

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment